Gudmors älskling!

God morgon...
Måndag igen!
Jobb, förskola + träning är vad som gäller nu...
 
Lite kort om helgen...
 
Lördag:
Åkte till Gabriels grav och tände ljus ♥
 
 
 
 
Just nu har han bara ett träkors,
men det är bara tillfälligt eftersom det är för kallt att gräva dit gravstenen...
Sen till våren kommer den riktiga gravstenen ♥
 
 
Efter de åkte vi till IKEA
och köpte skrivbord + stol till Novalie!
Hon är såååååå glad över detta =)
 
 
 
 
Novalie fick även ett jätte fint skrivbordsunderlägg utav Therese =)
 
På eftermiddagen körde mamma oss hem till Therese och Fredrik.
Vi firade som sagt Therese....
Det var huuuuur kul som helst =)
 
Självklart ska Sally få vara med på kort ;)
 
 
hahahahha guuuud va vi har skrattat åt den här bilden,
det ser verkligen ut som något helt annat fast det bara sitter o pratar hahaha
 
 
 
 
 
 
 
 
Söndag:
Jag mådde sååååå mycket bättre än vad Patrik gjorde.
Så när mamma åkte hem vid 10 tiden så gick jag och Novalie ut i det fina vädret.
Lekte i massa lekparker och promenerade genom skogen och halva Orminge runt,
sen ner till centrum och handlade lite
och sen hade vi bara hemmamys resten av dagen =)
 
 
 
 
 
 
Till lunch köpte vi detta ;) hihi
 
Sen spelade jag på lotto för allra första gången i hela mitt liv ;) coolt!
 
Ja det har vart en kanon bra helg
men jag är glad att det är måndag nu...
Älskar ju som sagt rutiner fast det kan vara långtråkigt i längden...
men det jag har saknat mest är träningen ;)
Så ikväll blir det träning igen !

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken gullig katt. Jag har haft en röd perser katt som blev över 15 år gammal och som dog av ålder, han hette Jesaja, han var så snäll och gullig. Perser är underbara katter

2013-02-04 @ 10:19:14
Postat av: Veronika

Tack för att ni tänker på gabbe <3 ni är underbara!

Svar: Du behöver verkligen inte tacka... det är väll en självklarhet! Saknaden efter gabbe är stor så det känns skönt att få gå till graven och hälsa på honom lite då och då... <3
Emma

2013-02-06 @ 09:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0