Ingen kul...

Bloggen är säkert skit trist just nu!
Ligger i sängen o försöker kurera mig,
har ingen hög feber längre men nyser och snorar en del, värker fortfarande i ögonen o kroppen!

Hoppas på att bli frisk till på lördag då jag jobbar igen.

Fasen så tråkigt det är att vara sjuk, har så mycket grejer jag skulle vilja göra så som att träna, åka o shoppa m.m
Behöver en skrivbordslampa och papperskorg till Novalie!
Någon som har tips på vart man kan köpa fina skrivbordslampor o papperskorgar till barn??


Pratade med Veronika för en stund sen, usch va jag längtar efter henne!!! Men nu är det bara 13 dagar kvar tills vi ses igen <3


Nej jävlar va jag nyser av detta ljus från mobilen ( bloggar från iphonen )

Aja hoppas ni alla andra mår bra..

Hej så länge


Kommentarer
Postat av: ADARAS - din bloggtidning på nätet!

Krya på dig! <3

Svar: Tack snälla =)
Emma

2013-02-06 @ 12:26:20
URL: http://adaras.se
Postat av: Pauline

Krya på dig <3

Svar: tack snälla <3
Emma

2013-02-06 @ 15:26:08
URL: http://www.paulinesvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0