Mätt & Belåten

Mummaaaaa vilken god middag det vart idag.
Vitlökskroketter med kött i grekisk vitlök,
Massa vitlök haha ;)
 
Har precis ätit middag och packat en liten väska.
Om en liten stund ska jag åka och hämta upp Veronika,
sen ska vi hämta ut biobiljetterna och sen till gymmet.
Blir att duscha där för att sen åka o se på bio ;)
 
Imorrn blir det skojigheter också,
då ska jag m familj, Veronika m familj
och ev. Jonna m familj åka och bada
i Gustavsbergsbadet....
Kul och bada - älskar vatten ;)
 
Sen på kvällen blir det tjejmys för min och Novalies del,
Pappa Patrik ska iväg för tv-spelskväll med
några grabbar... Tufft va?? NOT!!! haha!
Men men han gillar det iaf och det är väll huvudsaken.
 
Sen är det ju alltid extra mysigt och ha ensamtid med skruttan!
 
Söndagplaner har vi inga speciella
förutom att jag ev ska på spinning på morgonen ;)
 
Trevlig helg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0