Mer av dessa dagar!

Oj oj vad man längtar efter våren/sommaren nu!
Detta solsken som varit idag har vart helt underbart
och det tog vi vara på!
 
Efter spinningen imorse (som för övrigt var sjukt jobbig)
Så åkte vi till Gabbe där vi mötte upp Veronika, Magnus och Emilia.
Tände ljus och Novalie lämnade en till nalle
sen lekte tjejerna där en stund och åkte "pulka" på rumpan.
 
 
 
 
 
Efter de åkte vi till Gustavsbergs Hamn
där vi alla tog en liten prommis
och tjejerna fick mata fåglarna!
 
 
 
 
Sen åkte Veronika, Magnus och Emilia vidare
medans jag, Patrik och Novalie gick och tog en sushi ;)
 
 
Efter det har vi bara vart hemma och tagit det lugnt,
strax är det middag här hemma!
Makaroner med hemma gjorda köttbullar.
Sen blir det kvällsmys och ses sussa gott ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Inte vart in på din blogg på något år eller så och gick in idag då jag såg att jag hade den länkad på min blogg som jag för övrigt inte skriver något i.. Vet ej vad som hänt dig eller så men måste bara få beklaga sorgen. Ta hand om dig och dina nära. Kram

2013-02-25 @ 17:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0