Ny vecka - Nya tag

God morgon alla härliga
denna måndag (tidiga) morgon :)
 
Har sovit riktigt bra inatt,
känner mig utvilad och är redo för dagens arbete!
 
Denna vecka blir det en hel del timmars jobb,
är riktigt nyfiken på hur man klarar helgen haha!
Se här:
 
Måndag(idag) - Jobba 7:30-13:30
Tisdag - Jobba 7:30-13:30
Onsdag - LEDIG
Torsdag - LEDIG
Fredag - 15-21
Lördag - 7-20:30
Söndag - 7-20:30
 
Så blir våra nya tider på schemat nu när vi valt att testa att jobba var 3e helg.
Och jag känner fortfarande att jag hellre jobbar en hel helg och är ledig två på raken,
än att jobba varannan.
Men man kanske ändrar sig efter att man testat dessa pass haha ;)
 
Som sagt så är det jobb som gäller idag
sen ska jag gå till affären i lugn och ro
och sen hem och laga middag!
 
Idag ska Novalie följa med en "dagis" kompis hem
så jag behöver inte stressa iväg och hämta henne idag!
 
Imorgon ska Novalie till frisören,
hon har valt en frisyr som hon nu vill klippa.
Så här vill hon ha
 
 
Hon pratar om kort hår hela tiden
så jag känner att vill hon nu så gärna klippa av det så får hon väll det
För det växer ju ändå ut så småningom.
Ska försöka komma ihåg att ta FÖRE och EFTER bild ;)
 
 

Angående lösenordet så ger jag det lite mer tid.
Ganska kul att det nästan är 50 läsare varav 5 vill fortsätta läsa hehe.
Men ni som skrivit till mig att ni vill ha lösen,
kommer att få det då jag låser bloggen =)
Men håller den öppen lite till!


Ne nu måste jag få till ett fejs ;)
Hörs sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0