Så heeeeet

Ni skulle se mig nu!
Fettigt hår, små ögon som jag knappt kan öppna, blek som bara den!

Ja jag har ju som sagt legat i sängen på ett o samma ställe sen i måndags kväll!
Och det ser verkligen inte ljust ut inför jobbhelgen!
För jag känner mig verkligen inte bättre över huvud taget...

Ja hörrni nu vet ni vart ni har mig iaf!!


Under hela dagen idag har jag försökt samlat krafter för att orka ta en dusch och rena upp mig lite, men det har mest vart önsketankar - för jag kommer då ingenstans, mår som en påse full med skit!!!


Yes då har jag bloggat lite!
Tror jag väntar med bloggandet tills jag blir frisk, för det här är ju bara deprimerande att både skriva o läsa om ; )

CIAOO!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0