Söndag 24/2

Morrn morrn....
Vaknade först av alla här hemma för en liten stund sedan
efter mig vaknade Novalie.
 
Solen skiner därute,
vilka härliga känslor man får i kroppen ;)
 
Snart blir det frukost
sen åker jag iväg själv
och går på ett spinningpass som börjar 10:30
 
Sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på...
Patrik är ju lite bakis så det blir jag och Novisen som får göra nått!
 
Någon som ha nå tips? ;)
 
 
HA HA måste bara berätta om när vi var och badade igår
Då märkte jag att min bikini var nästan genomskinlig...
Usch va pinsamt det var,
gällde att hålla sig under vattnet mesta dels av tiden haha.
Men den va trots allt 7 år gammal...
Den va riktigt dyr och hade bra kvalite,
men efter 7 år så gav den upp haha...
 
Så nu är jag lite inne på att köpa en Tankini.
Trosor och linne att bada i...
Jag tycker det är så himla snyggt,
och har hittat en som jag skulle vilja beställa
men vet inte om jag vågar eftersom det alltid
blir krångel med storlekar m.m.
Men tänkte kika in på Twilfit också innan jag beställer den!
 
Se så snyggt det är...
Passar både smala och mulliga ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0