En tom känsla - med en klump i halsen!

Har knappt sovit någonting inatt.
Tankarna har bara cirkulerat
och det fanns ingen ro i kroppen...
 
Idag är DAGEN här...
Det här kommer att vara det jobbigaste
man varit med om!
 
Att gå på min bästa väns sons begravning,
min gudson, världen finaste lillebror!
Känns så fruktansvärt tungt och jobbigt.
Jag vill inte...
Jag vill kunna dra tillbaka tiden
och försöka förhindra allt
Om nu de hade gått!!!
 
Varför ska livet vara så fruktansvärt orättvist??
Blir så arg och ledsen bara jag tänker på det...
 
Gudmor till ett änglabarn är vad jag är
och kommer alltid att vara!
 
Gabriel va verkligen den finaste ♥
Så glad och lugn och spred harmoni!
 
ÄLSKADE ÄLSKADE GABBE ♥
 

Kommentarer
Postat av: Therese mamma till två

Usch fy vad hemskt!! :'( jag tänker på er extra idag. Ingen ska behöva begrava sitt barn. Kram på er <3

Svar: Nej... det är det värsta en människa kan få göra... så hemskt och så orättvist!
Emma

2013-01-18 @ 07:25:42
URL: http://youremyangel.blogg.se
Postat av: Jessica

Så sorgligt, söta lilla pojke. Tänker på din vän och hennes familj

Svar: <3
Emma

2013-01-18 @ 08:27:58
Postat av: Anonym

Hur gammal blev Gabriel?

Svar: 3 mån och 3 dagar <3
Emma

2013-01-22 @ 15:02:09
Postat av: ronja

<3

2013-01-23 @ 22:52:41
Postat av: ronja

Tur att dom har en så fin vän som dig Emma. Tänker på er alla <3

Svar: <3
Emma

2013-01-23 @ 22:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0