En varg i orminge

Ja ni läser rätt!!!
Det stryker tydligen runt en varg här i Orminge,
hörde det på nyheterna i förra veckan då det sa att det fanns en varg i nacka / boo...
Tänkte inte så mycket mer på det med tanke på att boo är stort,
men idag på jobbet så fick en arbetskamrat höra att vargen hade fångat ett rådjur nere vid myrsjön!
Och för er som känner till Orminge vet att myrsjön är väldigt nära centrum o där jag jobbar o bor!
Så ja, lite småläskigt va det att gå hem från jobbet nu på kvällen!
Törs inte tänka på det,
för imorgon bitti ska jag o Novalie ut tidigt till förskola och jobb!


Ikväll har jag som sagt jobbat,
tidigare på dagen hade jag ett läkarbesök - för mitt illamående som pågått ett tag!
Jag var helt hundra att det handlade om min galla - men jag vart chockad när läkaren sa att jag ev har PANIKÅNGEST!
Whaaaaat???!!!
ja jag fattar noll....
Men fick ta lite prover för att kunna utesluta sköldkörtel och visar det inget så tycker läkaren att jag ska gå hos en psykolog!
Ja hörrni, jag fattar faktiskt inte varför, jag mår inte dåligt
(tror jag, men man blir ju osäker när han ställer den "diagnosen")
aja om ca 2-3 dagar skulle han höra av sig :/
är fortfarande chockad,
men aja I-landsproblem!!!



Har pratat med Verra ett tag i telen nu på kvällskvisten,
den vännen hon är och den personen hon är - är helt unikt!
Hon är den bästa vän jag någonsin haft och vi står varandra riktigt nära,
hon är som min egna syster!
Vi finns för varandra i vått i torrt ❤ Älskar henne otroligt mycket!



Usch har svårt att somna men måste försöka, ska upp 05:15 imorgon!

Ne God natt på er alla där ute!!!


Kommentarer
Postat av: Therese mamma till Alicia och Tindra

Åh fy vad läskigt!!! :O hoppas ni slipper se den vargen. Kram

Svar: ja det hoppas jag med
Emma

2013-01-08 @ 02:09:42
URL: http://youremyangel.blogg.sd
Postat av: Anonym

Hallå där fröken stark. Ibland är det bra att stanna upp, känna efter. Jag förstod att det skulle komma ikapp dig, var inte rädd för att gråta, be om stöd eller vara den som har en shitty day. Du sörjer också hjärtat, du jobbar, du är mamma och du är en förbaskat bra vän! Sakta ner lite, fokusera på det som är viktigt, vi andra står här bakom tills du kommer ikapp.

Jag kärlekar dig <3

(Fick jag tårar i ögonen också... På tåget!)

2013-01-08 @ 13:39:22
URL: http://maelni.blogg.se
Postat av: Veronika

Emma! Jag är så fruktansvärt tacksam att du finns vid min sida, vet faktiskt inte om jag hade varit på benen utan dig, jag älskar dig så otroligt mycket och hoppas att du förstår det.
Jag tror ju att alla människor behöver någon att prata med oavsett hur stark man är! Du är otroligt stark men att prata med någon gör inte att du inte är det. <3

Svar: Du är också OTROLIGT stark... jag är glad att jag får finnas vid din sida... <3
Emma

2013-01-08 @ 15:38:00
URL: http://veronikanordberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0