Fondtapet och Tankar

Usch har sovit som en hösäck inatt...
Inge bra alls...
 
Massa tankar som irrar omkring och så känner jag mig nere,
kan det vara för att Dagen snart är här?
Va vet jag men konstigt känns det =(
 
 
Har kollat mer på fondtapeter
och både jag och Patrik har beslutat
att den vi VERKLIGEN ville ha blir det EJ.
För den va fruktansvärt dyr
och lägga ner dom pengarna på denna lägenhet
(som fortfarande bara är en hyresrätt)
känns inte helt OK...
Hade vart en annan sak om vi hade ett eget hus eller radhus!
Denna tapet va det vi verkligen fastande för
men den skulle kosta lite över 5000:- för bara 1 vägg här hemma...
Men en vacker dag kanske den hamnar på våran vägg ;)
Men visst fasen va den snygg?
Visst kan man ta den på avbetalning
men att göra det på en tapet känns faktiskt inte heller helt OK hehe ;)
Ja ja sådana är vi !
 
Men däremot så har vi hittat massa andra som vi skulle kunna tänka oss...
Jag är inne på en fondtapet med bara text,
t.ex som denna!
En ganska dålig bild...
Eller denna...
men som sagt så vill vi ha något Harmoniskt och ett ljust vardagsrum...
Åker nog iväg någon dag till byggOle och kollar in tapeter där ;)
 
Förresten visst va denna lite cool också ;)
 
Har ni nå tips på fina tapeter så kommentera gärna ;)
 
Jaha nog om tapeter...
Nu ska jag gå och väcka Novalie
så hon hinner se lite barnprogram innan vi ska gå!
Hörs strax eller senare ;)

Kommentarer
Postat av: Astrid

Den med rosorna var jätte fin, vart hitta ni den ?
Samtidigt kan man bli lite låst på inrednings detaljer när den går i lila, att det ska matcha ;)
Fond vägg är jätte fint !!

Svar: den finns på photowall.se tror jag det va, tycker den e grym men den blir för kall här hemma hos oss :/ ja det är snyggt med fondtapet, men så jävla svårt o hitta den rätta hehe
Emma

2013-01-08 @ 20:50:45
URL: http://www.quidnovis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0