Fullt ös medvetslös!!!

Tjooooo alla glada!
Just nu ligger jag i sängen, helt utmattad efter denna dag.

Jobbade som sagt till 14,
sen vart det att åka ut till värmdö för o kolla fondtapeter,
va på rusta först o hittade en vi ville ha, men samtidigt så känns rusta tapeter så B...
alla har sådana o det känns så opersonligt,
så vi gick till en annan tapetaffär där vi hittade den vi ville ha!
Den känns stilren och så oss!

Efter det åkte vi hem till Verra o Mange, vart bjudna på middag och tjejerna lekte en massa!

Vid 20 tiden drog vi till gymmet
(jag, Verra & Jonna)
Idag vart det intervaller på löpbandet, cykla 5 km och sen ett axelpass,
känner mig heeeelt slut nu!

Imorgon väntar ett 8-19 pass för min del på jobbet,
sen blir det hem och spela Bingolotto.
Min mamma o mormor kommer även imorrn o sover hos oss eftersom dom ska till Finland på måndag morgon,
då är det närmast att sova hos oss!

Nej nu måste jag sova,
lång dag imorgon :/


Kommentarer
Postat av: Celina

Den ser Superfin ut!!!

Svar: =)
Emma

2013-01-14 @ 09:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0