Halsont + Snart långledig ;)

Har väntat på detta...
Alltid när man börjar träna så blir man alltid sjuk precis i början!
Och halsonten va värst nu på morgonen när jag vaknade...
Aja får träna sånt man pallar nu när man har ont i halsen...
Ska även ladda upp med halstabletter ;)
 
God morgon förresten,
hinner knappt skriva det då jag blir så upprörd om halsontet haha...
Idag blir det jobba till 14 sen är det jag som e ledig fredag, lördag och söndag ;)
Wiiieeeee....
Efter jobbet idag så åker jag och en arbetskamrat Elin till Nacka Forum.
Vi tänkte små shoppa lite!
Så idag måste jag gå lite tidigare hemifrån
då bilen står i garaget och det tar lite tid att få ut den ;)
 
ÅÅhhhhh sen saknar jag min lillplutt också...
Känns så tyst o tomt här hemma när hon inte är här...
Men imorgon kväll får jag träffa henne igen ♥
 
 
Nej nu måste jag slänga på mig ett ansikte
 
Ha en bra dag!
 
Ojjjj så liiiiiiiiiten....

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag vakna också med världens halsont, dock har det gått över nu. Som tur är, han fasen inte tid med sånt. Hoppas ditt också går över Kram.

2013-01-03 @ 13:31:28
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0