Hjälp mig...

Dags för fondtapets snack igen...
 
Har hittat några tapeter som ser bra ut på bilderna...
Tänkte numrera dom så kan ni väll hjälpa mig
och skriva vilken ni tror skulle bli snyggast i ett vardagsrum,
det kanske hjälper mig på traven ;)
 
1.
 
2.
 
3.
 
4.
 
5.
 
6.
 
7.
 
En av dessa har jag fastnat mest för
men skulle va intressant och se va ni tycker..
 
Kan ju säga att resten av rummet kommer vi att måla vitt
och än så länge har vi svarta möbler i vardagsrummet,
men beroende på hur tapeten blir så kanske vi byter ut möblerna till något annat...
Men som sagt lämna gärna en kommentar om vilken ni tycker bäst om
och kanske en motivering? ;)
 
Kom igen och hjälp mig lite nu ;)

Kommentarer
Postat av: (Celinas) Carina

Många fina där Emma, mer förslag har du ju också på mr Persvall. Vet inte om rosor och sådant kanske blir så bra i vardagsrummet kan bli lite "sockersött" håller du dig till en tapet med massor med färger kan du ju byta mer på kuddar och sådant också, rosa blommor kan bli lite trisst med allt rött till jul tex fast det är ju en smaksak. Åk upp till bygg ole eller nån färgaffär och titta irl. Tittar man på nätet så kan det bli helt fel när man väl beställer, färger och sådan kan vara helt annorlunda. Ha en trevlig helg och krama på familjen. Lycka till och kram till dig också :-)

Svar: har vart inne på deras hemsida, men hittade inget =(... jooo det kan bli väldigt "sockersött" men samtidigt så är det ju såååå fint hehe... har vart på bygg ole men där hittade vi inget heller =(.... alla dessa såg jag på rustas hemsida, så får väll åka dit och kika ;) trevlig helg till dig med =) kram
Emma

2013-01-11 @ 08:29:47
Postat av: Veronika

God morgon fina! Jag tycker nummer fyra är jätte fin! Nummer fem har vi i det gamla sovrummet men man tröttnade snabbt eftersom den är mörk. Den var också lätt att sätta upp :-)
Nummer 1 var också jätte fin :-)

Svar: morrn morrn bästaste duuuuu ;).... nr 1 är ju min favvo hehe, gillar att det finns med lite text i den... alla dessa hittade jag på rustas hemsdia så får väll åka dit och kika =)
Emma

2013-01-11 @ 08:30:22
URL: http://veronikanordberg.blogg.se
Postat av: fia

Jag tycker nr 2 är fin. svårt att hitta en ganska "tidlös" tapet, man vill ju gärna att den ska sitta ett tag... så det tåls att tänka på! Känns den rätt för er så blir det nog inte fel och blir det de ändå så köp en som inte är så dyyyr ;)

2013-01-11 @ 13:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0