Ingen magsjuka...

Morrn morrn....
 
Åkte in med Novalie till nacka närakuten igår kväll
och det visade sig att hon har fått tillbaka sin Halsfluss IGEN...
Exakt 1 månad sen sist hon hade det...
 
Apoteket öppnar kl 9
då ska vi ner och hämta ut pencillin igen.
3 ggr/ dag i 10 dagar!
puust!!!
 
Tycker så synd om henne som vart sjuk flera gånger nu på så kort tid.
Och inatt vaknade hon minst 1 gång i timmen och grät
pga att det gjorde ont i halsen på henne...
 
Just nu är hon OK och är lite glad
men hon är seg och man märker att hon är sjuk =(
Min plutt ♥
 
Patrik och jag kör en liten varannan dag VAB här hemma.
Han vabbade igår och jag är ledig idag
imorgon får han vabba igen
då jag jobbar och har hygienkurs på jobbet
sen vabbar jag på fredag
och sen är Patrik hemma med Novalie i helgen
då jag jobbar!
 
Sen återstår det och se hur hon mår till nästa vecka!
 
Min lilla sjukling på Nacka närsjukhus!
 
Ja hörrni...
Det blir inte alltid som man tänkt sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0