Jäääääääääääääsp

Måndag morgon...
Nu börjar alla rutiner igen efter 4 dagars ledighet!
 
Känner mig rätt så seg men idag blir det antingen gymmet eller en långprommis
efter att jag lämnat Novalie...
Har ätit alldeles för onyttigt under helgen!
 
Denna vecka består nästan bara av jobb
förutom onsdag då det är min enda lediga dag
på hela veckan! 
 
Men efter denna vecka så kommer mina 3 lugna veckor
och sen är det dags för schema byte
och då börjar vi jobba var 3e helg...
Ska bli spännande och se hur det blir,
har ALLTID jobbat varannan helg sen jag började jobba
när jag var ca 15 år...
Så lite lyxigt känns det ;)
 
nej nu ska jag fortsätta njuta av mitt kaffe!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0