Jääääääääsp

Morrn morrn...
Seg kväll igår med,
somnade inte först vid 23 tiden (vilket är sent för mig)
Låg och läste Femtio Nyanser av Frihet...
Det är välfigt lätt att fastna i den ;)
 
 
Igår efter middagen vid 18 tiden åkte jag, Patrik och Novalie iväg till Bygg Ole
för att kolla på tapeter...
Och det va inte det lättaste kan jag lova!
Vi hittade en tapet som vi kunde tänka oss,
men efter lite rådfrågningar och provtapetsering på deras hemsida
så vart det ett BIIIIG NO NO!!!
Blir tokig på att försöka hitta det man vill ha.
Funderar på att måla heeeeeela vardagsrummet i vitt
och köpa en gigantiskt tavla istället hehe...
Aja det återstår och se...
Ev. på lördag ska mina kusiners mamma Paula
följa med oss till en affär och hjälpa oss att kolla lite,
hon är duktig på inredning om någon!
Så vi får se hur det blir som sagt...
 


Hoppas läkaren ringer idag angående mina prover.
Vill så gärna veta vad det kan vara för fel...
 
Jag kan nog hålla med om att verkligenheten har hunnit ikapp mig,
märker det lite på hur ofokuserad jag är...
Nära till gråt flera ggr / dag m.m.
Jag brukar alltid ha stenkoll på vilken dag det är och vilket datum,
nu i flera dagar har jag vart tvungen att kolla i almanackan och kolla vilket datum det är m.m.
Lite läskigt faktiskt - eftersom man i annars fall brukar vara "kontrollfreak"
 
Känns som att man skulle behöva någon veckas semester,
bara göra det man känner för och andas ut.
Samla sig lite helt enkelt!
 
Aja nu vart det massa svammel igen...
Hörs sen
 

Kommentarer
Postat av: Veronika

Älskade vännen, kan inte du och Patrik ta lite ledigt och fokusera på bara er och Novalie. Inte någon annan. ?

2013-01-09 @ 09:28:42
URL: http://veronikanordberg.blogg.se
Postat av: Caroline

Usch jag lider verkligen med dig, har precis gått igenom en period där förvirrig, stress och okoncetration var min värld. Bröt ihop totalt, men sakta är man påväg tillbaks men det tar tid och varje dag är ovis, man vet aldrig hur man mår. Jag blev sjukskriven en månad pga mitt mående i Oktober men sedan dess har jag nu jobbat, jag personligen blev inte friskare av att sitta hemma och göra ingenting. Jag behöver rutin och vardag med jobb och allt som hör till för att fungera, men i ett lugnare tempo än det som varit i höstas.

Jag förstår ju såklart att det säker är andra saker som spelar in hos dig blandannat det du skrev om här om dagen. Skickar en STOR kram till dig!

2013-01-09 @ 16:58:44
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0