Ny dag...

Ny vecka - ny dag - Jobbvecka!!!
 
Nu börjar min tuffa arbetsvecka igen...
Endast ledig på onsdag!
 
Men det är bara att köra på ;)
 
Hostan är hemsk som jag har
och satsade verkligen på att börja träna imorgon igen,
men som sagt jag avvaktar tills imorgon
så jag får känna efter hur jag mår!
(Har Coccilana som hjälp här hemma
och den fungerar verkligen riktigt bra! )
 
Vill ju inviga mina nya gymskor
och svettas som fan....
 
 
Idag blir det förskolan för Novalie
Själv har jag ett läkarbesök kl 10:30
sen börjar jag jobba 14:30-21
 
Så ser våran måndag ut ;)

Igår kväll började jag och Patrik att planera om vardagsrummet...
Vi vill måla om och göra fondvägg...
Har pratat om det i säkert 2 års tid
men aldirg kommit till skott,
men igår satte vi oss ner och skrev ner allt vi kommer att behöva.
Jag hittade världens finaste fondtapet igår också...
Men avvaktar att lägga upp den tills det är bestämt...
Den var rätt så dyr men fasen så fin den va...
Så snart e det dags att ta tag i vardagsrummet och göra om...
Funderar även på att sälja alla möbler här inne också,
det blir ju nästan ett komplett vardagsrum för den som vill köpa ;)
Någon som är intresserad?? hehe ;)
 
nej nu vart det massa babbel här...
Hörs sen ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0