Saknaden är stor ♥

Igår ägde begravning rum...
Det va så hemskt och jobbigt
Men det va nog den vackraste och finaste begravningen jag någonsin varit på...
Iskallt ute men solen sken - vilket gjorde att man inte deppade ihop totalt!
Grät från början till slut!
 
Så vackert men så jobbigt ♥
 
Efter begravningen åkte jag hem till Verra och dom en stund,
käka lunch och sen åkte jag och hämtade Novalie.
Va helt slut när jag kom hem
så både jag och Novisen somnade i 2 timmar!
 
Vaknade vid 16 tiden - svullna ögon och fortfarande trött...
Men gick hem till Veronika och Co och gjorde hemmagjord pizza
och hade fredagsmys...
 
Jag och Novalie va inte hemma först vid 22:30 tiden.
Men mysigt hade vi!
 
Novalie testade en napp igår haha...
Hon kom knappt ihåg hur man sög på den haha ;)
 

Imorse vaknade jag vid 8 tiden,
drack morgonens kaffe och vid 10 tiden åkte jag och Patrik och storhandlade
medans Novalie var med Veronika, Magnus och Emilia.
Dom åkte till kyrkogården och kollade på alla blommor
från Gabriels begravning från igår
och sen gick dom runt och kollade lite.
 
Efter storhandlingen åkte jag och Patrik hem,
packade upp och sen vidare till Forum!
Åt lunch tillsammans och handlade handscrub
och handbalsam till våra torra händer ;)
 
Köpte även ett jätte skönt läppbasam också ;)
 
Efter det åkte vi hem till Verra och hämtade Novalie och Emilia
så Magnus och Verra kunde åka och träna.
Nu väntar vi på att dom ska komma
så vi alla kan äta middag tillsammans och bara ta det lugnt...
Så skönt och bara ta dagen som den kommer...
Men imorgon har jag sagt till mig själv att jag måste träna,
för nu har jag haft ledig från gymmet i 2 dagar!!!
och man känner i kroppen att det pirrar lite,
måste träna - måste träna - måste träna hahaha ;)
 
Hörs sen ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Andreas

Sorgligt och tragiskt. Tänker på pojken och hans familj. Varför gick barnet inte att rädda?

Svar: Jag det är jätte tragiskt... <3
Emma

2013-01-20 @ 15:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0