Sjukstuga...

Det blir inte alltid som man tänkt sig...
Patrik hämtade Novalie igår från förskolan strax innan 17 tiden..
Ringer mig strax innan 18 och säger att hon är sjuk  (38 i temp) och har spytt...
Mellan 18 och 20 spydde Novalie 4-5 gånger och sen har det varit lugnt!
 
Hon har sovit hela natten utan att spy!
Så hoppas det inte kommer nå mer...
 
Patrik vabbar iaf idag
och jag är ledig imorgon så då har jag henne hemma.
Och har inget mer hänt under dessa dagar
så blir det förskolan på torsdag (då har det gått 48 timmar)
 
Strax ska jag bege mig mot jobbet.
Har fått en elev som går första året på gymnasiet
så henne ska jag vara "lärare" åt i 5 veckor...
Rätt skoj faktiskt att få lära en annan människa saker och ting ;)
 
Aja hoppas ni alla får en bra dag.
För det ska jag försöka ha!
 

Kommentarer
Postat av: Celina

Roligt att få ha en praktikant :)

Svar: Ja det är skoj =)
Emma

2013-01-22 @ 10:22:29
Postat av: Pauline

Va kul att lära upp någon annan. Eleven kommer nog få en väldigt rolig tid med dig =)

Svar: Ja det är faktiskt riktigt skoj ;).... ja vi får väll hoppas att hon orkar med mig hahahah :P
Emma

2013-01-22 @ 16:24:17
URL: http://www.paulinesvensson.blogg.se
Postat av: Emeliie

Hoppas Novalie blir frisk snart.

Svar: Hoppas jag med...
Emma

2013-01-22 @ 19:54:34
URL: http://emeliiesdagbok.blogg.se
Postat av: veronika

Stackars Novalie, inte roligt att behöva bli sjuk igen! Fin du är gumman mitt uppe i livet ;)

Svar: Nej det är ju jätte jobbigt =(... usch usch... Tack fina du <3 ;)
Emma

2013-01-22 @ 23:59:59
URL: http://veronikanordberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0