Sovit som en drottning

Oj va trött jag va igår
och är fortfarande....
Somnade strax innan 22:30 tiden och har sovit heeeeela natten...
Det va ganska skönt och ha hela sängen för mig själv ;)
 
Klockan ringde iaf 07:30.
Så nu är jag uppe...
Kokar ägg och ska käka lite frulle strax
sen beger jag mig mot gymmet för ett träningspass.
Tror det blir kondition och ben idag!
 
 

1 dag kvar...
så jobbigt - så känsligt - en stor saknad !
Tänker så mycket på min bästa vän och hennes man
och självklart deras dotter!
Det är så orättvist allting.
 
Jag tror inte ett dugg på GUD
Hade denna GUD funnits på riktigt så måste det vara nått fel på honom!!!
Att ta ett barn från jorden - bara sådär!
Neeee det må då vara den elakaste GUDEN.
 
I eftermiddag ska jag hämta upp blomsterarrangemanget som jag köpt.
Hoppas verkligen den är lika fin som jag tänkt mig!!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Så hemskt, så fel... gud finns inte. Eller så är det som dom säger att han vill behålla dom vackraste änglarna för sig själv. Fast vafan hjälper det er. Nä det är så hjärtskärande att läsa det du skriver. Ni finns i mina tankar.

Svar: <3
Emma

2013-01-17 @ 14:32:19
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0