Storstäda - Träning - Barnfri

Som rubriken lyder, så har ungefär min dag sett ut !

Jag o Novalie började städa lite här hemma, det slutade med en riktig storstädning - men plocka bort julen gör jag en annan dag.

Efter det åkte jag o Novisen till gymmet där vi mötte upp Veronika, Magnus, Emilia, Wanja, Benny, Jonna och Peter! Benny körde ett fruktansvärt grymt pass med oss idag, jag höll på att börja gråta, men jag bet ihop och klarade 1 timme och 45 minuters helvete! Men nu är jag riktigt nöjd med min insats!


När vi kom hem så kom Novalies morfar och morbror och hämtade henne! Så nu är hon i Malmköping och vi är barnfria. Vi åker också dit men det blir på fredag kväll eller lördag morgon..,,


Jag o Patrik åkte till en pizzeria och handlade hem, jag unnade mig en KebabSallad - sååååå gott!!!
Sen har jag bara legat i soffan o jäst...

Nu ska vi börja runda av! En ny dag


imorgon som kommer bestå av träning i jobb... God natt

Lite bilder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0