Tänt ljus för älskade Gabriel

Den finaste Prinsen, den gladaste lillkillen, min bästis son, min blivande gudson - Lämnade jorden för tidigt, alldeles för tidigt! Nu är han den finaste Ängeln Gabriel i himlen ❤ Så älskad och så saknad!

Idag var jag, Veronika, Emilia och Novalie på kyrkogården och tände ljus för Gabriel! Ännu har han inte fått sin plats men vi var där ändå och kollade in platsen och tände som sagt ljus för honom !

Allt känns så konstigt, saknaden är stor - Men ett talesätt! Bara för att man lever i NUET , Betyder inte att man SÖRJER mindre! Det gör ont, så ont!!! :(

Livet är fasen inte rättvist!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Så sorligt. :(

2013-01-07 @ 14:24:16
Postat av: Sanna

Så tragiskt och sorgligt. Vad hände med den lilla pojken?

2013-01-07 @ 15:20:12
Postat av: Caroline - Foto

Men oj! Jag finner inga ord :( beklagar verkligen sorgen. Så himla hemskt. Många kramar!

2013-01-07 @ 19:19:21
URL: http://nilssonphoto.blogg.se
Postat av: Evelina

Vad sorgligt! :-(

2013-01-08 @ 15:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0