Torsdag den 10 Januari

God morgooooooooon....
 
Photo: Goooood Mooorninnnnnng ;)
 
Hoppas ni alla sovit gott ;)
 
Själv har jag nog sovit gott tror jag,
känner mig rätt så utvilad och även taggad inför jobbet.
Nu kör vi 4 dagar i rad med avslut på söndag med ett 8-19 pass...
Det biter i en men men bara att gilla läget...
 
Hoppas vi börjar med var 3e helg snart...
Visst, självaste jobbhelgen blir att jobba heeeeeeela helgen (långa dagar)
men då får man iaf ledigt 2 helger på raken,
vilket jag tycker är mycket bättre!
Har nog jobbat varannan helg ända sen jag började som Uska,
så nu håller vi tummarna att var 3e blir ett bra schema ;)
 
 
Jaha idag består som sagt dagen av jobb...
Sen slutar jag kl 14 o då blir det till att hämta Novisen som vanligt och sen hem.
Ikväll blir det träning också!
Har inte så jätte ont i kroppen idag
men det känns i vissa delar!
Träning är ju så skönt (iaf när man är klar med den)
Endorfinerna bara överröser en och man blir superlycklig haha...
Så skön känsla!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0