Vilken dag!!!

Lämnade Novalie på förskolan vid 7
Vidare mot gyn för att ta cellprov (som alla tjejer gör var 3e år from man fyllt 23)

När jag sitter o väntar så ringer chefen o säger att det e kris på jobbet o undrar ifall jag kunde komma in så fort som möjligt, va på jobbet vid 8:30 och jobbade till 15 (skulle jobbat 13-20) Men skönt att ha jobbat klart vid 15 ;)

Sen vidare o hämta hem pluttis!

Väl hemma så kom även Linda över, vi käka middag och sen drog jag o Linda till gymmet!

Dagens pass bestod av kondition, ländrygg, ben, o rumpa ;)

Kom hem för ett tag sedan, har ätit knäckebröd med makrill på - så jädra gott ;)

Nu ligger jag i soffan o njuter av lugnet, kollar på Tunnelbanan och när den är slut ska vi krypa i säng och kolla på en film som jag hyrt!!! Onsdagsmyyyyys <3

Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig onsdags kväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0