Vilken Lycka - Vilken Sorg

Livet består av en massa prövningar
 
 
Jag minns en av mina största lyckor
När jag fick telefonsamtalet om att jag skulle få bli gudmor till lilla Gabriel.
Jag vart så varm inombords, tårarna rann av glädje.
Jag fick höra - Skulle du vilja bli gudmor till Gabriel? Ni har liksom ett band till varandra!
Ja!!! jag klickade helt enkelt med Gabbe,
Jag va den första som kom på besök när han kom hem från BB
Han var så glad och lugn.
Somnade även i min famn - det va inga konstigheter med honom ♥
 
Sen kom den största sorgen jag någonsin upplevt.
Min blivande Gudson lämnade jorden alldeles förtidigt!
Den smärtan och sorgen går inte att förklara - den var och är hemsk!
 
Men en sak jag alltid kommer att bära med mig genom livet
är den glädje och harmoni som Gabbe spred,
jag var med på den akuta namngivningen
och jag ÄR hans GUDMOR!
 
Jag är Gudmor åt Ängeln Gabriel ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Pauline

<3

2013-01-25 @ 09:07:26
URL: http://www.paulinesvensson.blogg.se
Postat av: veronika

Älskade Gabbe, han har den bästa Gudmor man kan tänka sig <3

Svar: <3.... ja jag hoppas det ;)
Emma

2013-01-25 @ 14:29:57
URL: http://veronikanordberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0