Höst nyheter

Igår satt jag med H&M appen och kollade runt lite
Igår kom ju höstnyheters katalogen från H&M med massa fint.
 
Jag hittade lite granna som jag skulle vilja ha,
men kommer att vänta till nästa löning!
 
Dessa ska skickas hem till mig så småningom ;)
 
 
Svart "spets" tröja
Min favorit av dessa tröjor!
 
Mys tröja
 
Pyjamas... Veronika har en likadan och den såg så fin och bekväm ut på henne.
Så det får bli en likadan till mig ;)
 
 
Sportlinne till Novalie när hon börjar på sin dans i höst
Sportbyxor till dansen
 
 
Stora jeans verkar vara bekvämt på barn ;)
 
Trosor... Rensade Novalies trosor igår,
av ca 30 trosor så passade 6 st bra,
så ja gick ner och köpte 6 st till på Lindex och sen kan man beställa dessa också...
 
Visst va det fina grejer?
H&M har alltid bra grejer =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0