Inte ofta...

Som jag har håret utsläppt!
Men idag har jag det
och inser att det är ganska långt!
Iaf för mig ;)
 
 
 
Idag är jag ledig och imorrn med!
Har haft en jobbhelg och känner mig lite mör just nu...
Trist att det blåser så mycket ute,
hade velat haft samma väder som igår fast idag!!!
 
Aja får ta vara på dagen på ett annat sätt istället ;)
 
Nu är det bara 3 arbetsdagar kvar tills ytterliggare 3 veckors semester.
Än så länge har vi 3 saker inplanerade och det är:
 
1. Åka till Finland och bo på Hotell Caribia och bada på äventyrsbad
 
2. Åka till Orrhammar ett par dagar och vara med Novalies farmor
 
3. Åka till Sundsvall och bo hos morbor Davide och mina kusiner
 
Ska bli riktigt mysigt!!!
 
Resterande dagar tar vi som det kommer =)
 
 
Ska strax bege mig ner till centrum och se om dom har några bikinitrosor
Vill ha ett par till...
 
Sen ska jag och Novalie hämta Patrik från jobbet vid 16 tiden
och sen vidare till forum och växla pengar och Patrik vill ha nya badbyxor!
 
 
Höres kanske senare ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0