Solen skiner o vi med den

Trist väder var det igår men skönt att det regnade lite iaf!
Idag är solen tillbaka och då passar vi på och njuta av den ;)
 
 
Imorrn åker vi som sagt till Åland över en natt
Så idag ska det växlas pengar
och sen ska vi även sätta in en slant på Novalies sparkonto.
Novalies farfar brukar alltid ge henne en syltburk
fylld med pengar lite då och då
och igår kom han med en full till henne igen
och dom pengarna sätter vi alltid in på hennes sparkonto ;)
 
 
Har även haft lillebror sovandes över här inatt
och senare idag kommer mamma och Jukka och hälsar på
och hämtar med sig Jani!
 
Förresten måste tipsa om ett jätte kul spel som jag lärde mig i Sundsvall
av morbror Davide!
Det heter Tiotusen och man spelar det med 6 tärningar.
Så igår kväll spelade jag, Jani och Patrik de spelet och jag vann såklart ;)
 
 
Nehe nu lite kaffe och läsa bloggar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0