4e dagen hemma

Hallååååå alla läsare ;)
Nu har jag hittat lite energi att skriva ett inlägg!
Har ju tagit hand om Novalie efter operationen i tisdags
och man har vart riktigt orolig och är fortfarande
men hon är huuuuuur pigg som helst!
 
Har inte haft ont någonting och läkaren förberedde
Novalie på att hon skulle ha jätte ont idag
så ja var tvungen att ringa o fråga om något var på tok
då hon som sagt mår hur bra som helst,
(ser ni vilken höns mamma jag är haha)
 
Men som sagt det lär ju göra ont någon dag
då det ska bildas skorpor och sedan kommer dom släppa.
Så vilken dag det blir vet vi inte...
 
Men vi får vara glada över att hon mår så pass bra som hon gör
för det kunde verkligen ha varit värre!
 

Igår var det 3 år sedan min pappa lämnade oss
Dessa 3 år känns som 40 år...
Det var som jag och Veronika pratade om
att under en kort tid hinner man med en massa känslor och bearbetning
därav känslan att det var evigheter sen men ändå inte..
Och idag är det 6 månader sen Gabbe lämnade oss också...
Saknaden är grymt stor...
Men dom finns i våra tankar och hjärtan varje varje varje dag ♥

 
Imorgon och på söndag jobbar jag mina sista 2 pass (7:30-21) 
sen har jag semester med Novalie i 2 veckor
och Patrik har med oss sista veckan...
Och vecka 29 börjar våran riktiga semester i 3 veckor framåt!
 
Vi har även bokat stuga på Furuviksparken
där jag, Novalie, Patrik och min mamma ska vara i 2 dagar.
Kolla på djur och bada och åka karusell och bara ha det bra ;)
 
Så det ser vi verkligen fram emot här hemma !
 
Ne nu blir det lite bilder från dagarna som har gått...
 
I måndags när Novalie bakade kokosbollar på morgonen ;)
 
I tisdags på uppvaket (efter operationen)
 
Var tvugna att vara minst 5 timmar på uppvaket
så jag och Patrik bytte av varandra lite
så när jag fick paus så gick jag och mamma
upp till morfar och hälsade på, på Ektorpshemmet
 
Väl hemma så har man försökt sysselsätta sig hehe
Typ som att måla naglarna!
 
Dagen efter operation så ville Novalie äta sin mat på balkongen
(barnmatsburk hehe)
Hon tyckte det var jätte gott ;)
 
Sen ville hon vara ballerina en dag ;)
 
Som sagt så mår hon riktigt bra... *peppar peppar*
 
 
Jag fick 2st jätte fina ljusgrejer av min mamma när hon kom i måndags
Så nu är dom uppe på väggen i vardagsrummet
 
Nu är vardagsrummet komplett när det gäller i möbelväg!
Vi bytte ju som sagt ut alla möbler från svart till vitt
det enda vi hade kvar var vardagsrumsbordet,
så i förrgår såg jag en bekant som skulle sälja sitt
Den va vit och lika stort/litet som vi har...
Så den åkte jag och köpte...
Är riktigt nöjd med allt i vardagsrummet nu ;)
 
Ja hörrni nu har ni fått en uppdatering om allt o inget hehe...
Väldigt blandat inlägg ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronika

Kul med lite uppdate!
Saknaden är enorm så är det verkligen!
Fint ni har det i v rummet!

<3

Svar: Jaaa saknaden är verkligen det <3... ja jag är nöjd med v rummet ;)
Emma

2013-06-14 @ 11:43:54
Postat av: Pauline

Va skönt att operationen gick bra för din lilla prinsessa.

2013-06-16 @ 13:52:45
URL: http://www.paulinesvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0