Pappa skulle vara så STOLT!

Detta inlägg tillägnar jag min lillebror Johnny (från pappas sida)
 
På fredag tar du studenten,
pappa skulle vara såååååå stolt över dig!
 
Allt du har fått gå igenom tycker jag att ingen ska få uppleva
Men du står på dina 2 ben här på jorden och är duktig!
tar studenten, jobbar och lever livet!
 
Även JAG syrran är oerhört stolt över dig
och kommer alltid att vara det!
 
jag vet att pappa tittar ner bland molnen
med ett stort och stolt leende på läpparna!
Älskar dig lillebror ♥
 
 
 
Kommer aldrig glömma Pappas minnesstund
Som vi slet...
Även Minna (Johnnys mamma) har funnits vid våran sida
när det var som jobbigast!
Jag är så glad att jag har er i mitt liv ♥
 
Minnesstunden är ett minne för livet
Så jobbig, men så lyckad dag...
 
TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0