Solen är alltid välkommen

Idag skiner solen igen
och det får den mer än gärna göra!
Älskar den!!!
 
Igår lyxade vi till det lite
Jag och Novalie åkte o köpte hem Sushi till middag
medans Patrik målade första lagret i Novalies rum
Sen kollade vi lite på "Operera bort halsmandlarna" filmen,
Novalie pratar väldigt mycket om det men nu verkar hon lite lugnare
Hon sa även igår att hon VILLE opereras för det verkar så bra :/
Ja då tror ja faktiskt att ja fått henne hyffsat lugn...
 
Vill bara få det överstökat och att hon ska vara frisk från det
så fort som möjligt så vi kan börja njuta av sommaren!
Blir hon frisk enligt planerna så blir det ev Mumindalen v26.
 
Ja hörrni, näst sista arbetsdagen
sen ledig!
JAG LÄNGTAR.......
 
Idag efter förskolan ska Novalie sova hemma hos sin farmor
då Förskolan är stängd imorgon men både jag och Patrik jobbar!
Så ikväll när ja kommer hem så är hon inte hemma...
Hämtar hem henne imorgon efter jobbet ♥
 
Många som fick sina skattepengar igår,
men inte jag eller Patrik!
Vill ha dom NU NU NUUUUUUUU.........
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag fick mina, men inte mannen och mamma ;P

Svar: hehe kul för dig ;)... men dom borde komma senast fredag =)
Emma

2013-06-05 @ 08:58:39
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0