Vart ska jag börja?!...

Ett tag sen jag bloggade men har inte haft lust till det...
Men nu sitter jag här i soffan och känner för att dela med mig av lite uppdatering genom dagarna som gått ;)
Det får bli lite rubriker och uppdateringar under dom !
 
 
Boo Kyrka
 
Min älskade gudson Gabriel har äntligen fått sin gravsten på plats,
den är så otroligt fin och vacker ♥
När vi var där så hittade även jag och min mamma min pappas första barns grav.
Alltså min "plastbror" från pappas sida, som dog i PSD.
Så den var jag och kollade på också!
 
Midsommar
 
Den "firades" här hemma med älskade Mamma, Zandra och Christopher.
Det vart lugnt och vi åt gått och umicks
 
Sista matchen på Söderstadion för Hammarby
 
Ja va så sjuuuukt taggad inför den matchen,
Mamma passade Novalie och vi började dagen hemma hos Therese och Fredrik.
Sen åkte vi till Blecktornskällaren och käkade mat,
där började jag må riktigt illa så mamma fick hämta mig =(
å matchen missade ja helt...
Men Patrik åkte dit iaf med de andra...
Tror illamåendet berodde på min j*vla galla!
 
Artipelag
 
Det är verkligen ett supermysigt ställe
där man kan promenera längst havet, fika och bara njuta!
Tog med mamma dit en dag för att visa hur mysigt det var där =)
 
Furuviks Parken
 
Bokade och betalade för 2 nätter men stannade bara 1 natt pga dåligt väder och massa jävla mygg + en mini stuga!
Snacka om storstadsmänniskor vi är haha!
Men det var mysigt iaf en stund :P
Vi fick även med oss Ann-Helen, Zandra, Christopher och båda deras hundar!
Och Furuviksparken va riktigt mysigt och Novalie älskade det ;)
 
Den där apan heter Santino och ja har nog aldrig mött en läskigare apa,
han gillade inte alls min mamma så han pilade bort stenbitar från berget som han tänkte kasta på henne.
Läskigt var det men jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela miti liv haha!
 
Lite nytt här hemma
 
Köpte hem 2 fina hjärtan till vardagsrummet och sen har Patrik även tapetserat klart i Novalies rum,
det vart såååå fint!!!
 
Siggesta Gård
 
Riktigt mysigt ställe och så åkte vi även dit med dom bästa (Veronika och Emilia)
Tjejerna lekte och så åt vi nog den godaste lunchen EVER!!!
Patriks lunch
Min lunch
Veronikas lunch
Tjejerna fick pannkakor ;)
Grymt gott var det!!!
 
 
Bakluckeloppis
 
I lördags morse åkte jag och min lilla familj + Ann-Helen och Zandra ner till Malmköping och sålde grejer på bakluckeloppis...
Kul var det och solbränd vart man haha
Det vart en hel del sålt... Vi va riktigt billiga men det viktigaste var att få iväg så mycket som möjligt!
 
Efter att ha varit hemma i ca 3 veckor (2 veckors semester och 1 vecka vab pga halsmandelsoperationen)
Så ska det bli riktigt skönt att få börja jobba imorgon igen!
Vi jobar 2 veckor nu och sen har vi ytterliggare 3 veckors semester...
 
Trots allt kul vi gjort och sysselsatt Novalie och oss själva så ska det som sagt bli skönt att få jobba,
Novalie är sååååå trotsig och går mig på nerverna just nu!
Men hon känner säkert likadant och längtar till imorgon då hon ska gå till Förskolan!
 
Förresten, idag har vi köpt en ny säng och jag hoppas verkligen man sover bra i den...
Hatade våran tidigare säng och vaknade varje morgon med ont i ryggen m.m.
Så nu har vi köpt en säng som både är anpassad för mig och Patrik!
Så jag nästan längtar lite tills vi går och lägger oss ;)
 
 
 
Har även försökt ta tag i min "träning", har vart ute på prommis då jag känt för det!
Nu på kvällen vart det 3,2 km...
Riktigt skönt...
Har även köpt stora hörlurar till musiken jag lyssnar på,
så man även kan jobba/springa utan att dom ramlar ur öronen ;)
 
Ne hörrni, nu vart det en lååååång uppdatering!
Dags att börja runda av och vara fit 4 fight inför jobbet imorrn ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0