Fre-Lör-Sön = 35 h arbete

Äntligen är den långa arbetshelgen slut!
Känner mig lite trött fysiskt men psykiskt är
jag glad att jag nu är ledig 2 hela helger på rad.
 
Har haft en kanon helg med bästa Kerstin på jobbet.
Vi kompletterar verkligen varandra
och peppar varandra när man känner sig trött m.m.
så det har gått jätte bra...
 
Är egentligen ledig 2 dagar nu,
men har tagit ett extra pass imorgon,
så enda lediga dagen är idag!
Sen blir det jobb ända tills på fredag...
 
 
Men på fredag slår vi på stooooort,
då är det party hos mig,
ska bli så kul
vi kommer vara en massa braiga tjejer som partar loss ;)
LÄNGTAR!!!
 
Har tagit tillbaka min facebook
men gjort den privat,
så jag har raderat en massa människor
som jag inte har kontakt med m.m.
Och det är absolut inget illa menat
men kände att den ska vara för mina nära och min familj!
Och självklart för sånna som jag pratar med och träffar lite då och då.
Så nu vet ni det...
 
 
Denna lediga dag spenderas med bästelina.
Ska lämna Novisen på förskolan
sen ska jag och Verra iväg på lite äventyr!
 
 
Hörs kanske senare kära läsare ;)
Tjiiiing så länge
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0