Fredagen med stort F

Sitter och njuter av mitt morgon kaffe
och har smått börjat med att ställa mig in mentalt på
att jag ska jobba hela helgen...
IDAG: 13-20:30
LÖRDAG: 7:00-20:30
SÖNDAG 7:00-20:30
sammanlagt 34,5 timmar på dessa 3 dagar!
 
Jag jobbar ju med världens bästa Kerstin
men att vara så länge på jobbet tar en på krafterna.
Så därför försöker jag ställa min in mentalt
och se fram emot detta, då blir det roligare!
Sen är ja ju dessutom ledig 2 helger på raken efter denna helg ;) wiiieeee
 
Denna helg får inte jag eller Kerstin unna oss något onyttigt
så jag ska köpa med mig lite vaniljkesella som vi kan äta med frukt
om vi blir sugna på någonting haha ;)
Hårda bud hörrni!!!
 

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tjohoo, nu kör vi kompis. Helgen kommer gå galant me kesella å barngeni!! 🐢🐢för hela slanten

2013-03-22 @ 20:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0