Ganska exakt 26 år sedan...

Så föddes jag på Nacka BB
Det var 06:15 om jag inte minns helt fel ;)
mamma du får rätta mig i sånt fall!
 
Nu 26 år senare sitter man här med sin egna familj och egna liv...
Oj va tiden går fort!
 
GRATTIS TILL MIG ;)
 
Loggade in på kontot igår kväll då min mamma
satt in en present ;)
Så pengar + en kryssning fick jag av kära lilla mamma!
 
Nu på morgonen när jag vaknade fick jag min älsklingsparfym
av mina 2 älsklingar här hemma ♥
Den luktar ju sååååååå gott!!!
 
Idag väntar ett 7:30-13:30 pass på jobbet
sen hämta Novalie och sen hem och laga middag
och även duka fram lite fika för de som kommer senare i em.
 
mormor sover även över ikväll,
mysigt! var länge sen hon gjorde det =)
 
 
Hoppas ni alla får en bra dag,
för det ska jag ha ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: sus

Grattis På Födelsedagen! =)

Svar: Tack så mycket =)
Emma

2013-03-12 @ 06:24:39
Postat av: fia

Grattis!

2013-03-12 @ 12:46:45
Postat av: fia

Grattis!

Svar: tackar =)
Emma

2013-03-12 @ 12:48:18
Postat av: Therese mamma till Alicia och Tindra

Grattis på födelsedagen! =) Hoppas du har haft en kanonfin och trevlig födelsedag. Kram!

Svar: tack så mkt... den har varit kanon =) kram
Emma

2013-03-12 @ 19:55:38
URL: http://youremyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0