Solen skiner och jag med den ♥

God morgon underbara fredag...
 
Vaknar upp till strålande sol (men fortfarande kallt)
Novalie sov när jag vaknade så jag smög upp och bryggde mig lite kaffe
och satte mig sedan här.
 
Nu har Novisen vaknat och sitter och tittar på tv.
Har precis målat hennes tånaglar också ;)
 
 
Idag har vi inga direkta planer förutom att min arbetskamrat Anna-Lena kommer och köper
2 hyllor och en tavelram från oss vid 14 tiden.
Sen är vi även bjudna på middag hos min svärfar men vi har inte bestämt oss ännu!
Annars tar vi bara dagen som den kommer.
 
Kan ju berätta att min födelsedag var helt underbar,
nära och kära kom på fika och det vart en massa prat!
Fick massa fina presenter också ;)
 
Så nu är man 26 år :/
Känns så gammalt men men thats life ;P
 
Tårtan jag köpte till min födelsedag
 
Kära morbror P avslutade födelsedagsfikat med en *SPLASCH* hahaha
 
 
Igår lagade jag och Novalie middag tillsammans
Vi gjorde Nachogratäng!
Riktigt gott vart det ;)
 
Vårt vardagsrum börjar få en hel omvändning,
det börjar bli tomt!
Har fått 2 bennos hyllor och en tavelram sålt!
Hemnes skänken såld!
Ev vårat datorbord nästa vecka
och sen är det vara tv-bänken kvar!
 
Vi har hittat en tv-bänk som vi ev vill ha
och den ska vi åka o kolla på,
på lördag om den finns kvar då (hoppas hoppas)
 
Så vi får se hur v-rummet ser ut sen när det är klart ;)
 
 
Vill även sälja Novalies garderob
men har inte lagt ut den på blocket ännu
bara FB
 
 
Så om det är någon därute i cybervärlden
som är intresserad av en svart tv-bänk eller en barngarderob så hör av er ;)
 
 
Detta vinställ har jag fått av min morbror P
så den ska vi även hämta i helgen!
 
Kommer nog bli ett fint v-rum ;)
 
 
Gud vilket hoppigt inlägg detta vart!
men nu har ni blivit uppdaterade iaf ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

26 är väl ingen ålder ;) Vi som är så fräscha och fina ;D Haha.

Svar: hahahah eller hur ;)
Emma

2013-03-15 @ 10:37:30
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0