Vilken härlig dag :)

Tjooo tjoo gott folk!
Började morgonen med ett träningspass med Veronika, även hennes pappa Benny körde med oss lite ;)
Lovar er att det känns i låren nu!
Satan i gatan!!!

Vi körde ett ben och axelpass idag och det va riktigt skönt!
Efter gymmet lunchade vi i Sickla och kollade lite,
Sen åkte vi hem...


Patrik har vabbat idag så jag tog mig en kaffe med honom innan jag gick ner till centrum o shoppade lite för att sedan gå till jobbet o köra ett 15-21 pass!



Kom hem för en liten stund sedan och ligger nu i sängen för att strax sova!
Imorgon börjar det långa passet, kör 7-20:30 både imorgon och på söndag!
Men jag ser faktiskt fram emot det, först o främst för att jag jobbar med den roligaste tjejen ever!!!
Gud va jag och Kerstin klickar bra och kul har vi också, skrattade så tårarna rann idag när vi jobbade, ja och sen ser jag fram emot när helgpasset är slut för då vet man att man är ledig 2 helger i rad ;)



Ser verkligen fram emot nästa fredag då vi är några tjejer som ska fira mig som blir gammal ;) haha
Ska ha tjejmiddag först och sen ska vi ut ;) ska bli sååååå KUL!!!



Fick sms idag om att våra tapeter har kommit, så förhoppningsvis hämtar Patrik dom imorgon :) Wiiieeee !!!
Hoppas verkligen att det blir snyggt, för dom kostade trots allt en slant :/

Ne nu vart det en massa text!!



Bjussar på några bilder ;)
Man e ju jävligt het när man e på gymmet haha! checka in ansiktsuttrycket haha, ja vad säger man?! Ta i ända ifrån tårna hahahha

God natt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0