Dagens 2 do!

Morrn morrn...
Vaknade vid 6 tiden och kunde inte somna om,
så är det väll om man somnar tidigt hehe...
 
Idag ville Novalie vara ledig med mig
hon sover fortfarande...
När hon vaknat blir det frulle och sen ska vi ta bussen till Nacka Trafikplats
för att hämta "Nappe" som vart på service...
 
Ikväll är det KÖPSTÄMMA på våra lägenheter,
kul om det skulle bli bostadsrätter...
Så håll tummarna!
 
Novalies helg har börjat
som sagt så ville hon vara ledig idag
och imorrn är hon också ledig.
På morgonen är det orminge karnivalen som gäller,
vi ska vara med Veronika och Emilia och titta på karnivalståget
sen ska vi umgås tills jag börjar jobba,
då är Novalie med Veronika och Emilia tills Patriks slutar jobbet!
 
På lördag har jag gjort passbyte och är ledig
så jag kan vara på ormingekarnivalen med Novalie och Patrik,
Karro m familj kommer även hit och umgås =)
 
Söndag är det jobb som gäller 7-20:30
Så någonting är det varje dag ;)
 
Förresten...
Jag tror vi är 100% eniga nu om vilka tapeter vi ska ha hemma hos oss!
Det sista vi bestämde var:
 
Vårat sovrum blir det denna fondvägg
(vi valde den beiga först men ändrade oss till denna)
och vitmålat i resten av rummet!
 
Och Novalies rum blir det dessa tapeter
Regatta 136452/136465/136442
Men vi har inte bestämt om det ska bli 1 fondvägg eller 2 i hennes rum..
 
Men vad tror ni???
 
Ne nu ska jag börja fixa mig lite och vänta på att skruttan vaknar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den beiga var mycket snyggare

Svar: jag tycker båda va fina, men vi kör nog på den blåa då vi hade beige i sovrummet innan =)
Emma

2013-05-24 @ 06:20:43
Postat av: Carro

Den där blå såg jag i nåt inredningsprogram i veckan super snygg! Dessutom är det ju uppföljaren på våran tapet vi har i sovrummet dom har ändrat litegrann men den är skitfin! Snygg den med stjärnorna också :)

Svar: Ja jag gillar båda tapeterna.... diggar dom skit mycket ;)....
Emma

2013-05-26 @ 09:26:58
URL: http://nilssonphoto.blogg.se
Postat av: Lina

Vart har ni köpt den blå tapeten eller skulle själv vilja ha den beige, tacksam för svar för den beige är ursnygg och skulle själv vilja ha den i mitt rum så som sagt, tacksam för svar :) kram

Svar: Vi har inte köpt den ännu. men den finns på bygg ole.. både den blå och den beiga =)
Emma

2013-08-09 @ 13:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0