Feber igen

Min älskade lilla sessa har feber IGEN...
Senast jag vabbade var förr förra fredagen.
Men idag har vi löst det så att Patrik kommer hem 1 timme tidigare
och jag kompar och börjar jobba 1 timme senare
så då behöver vi inte vabba idag.
Imorrn tänkte farmor vabba och på torsdag kommer mormor
och är med Novalie
Sen är både jag, Patrik och Novalie lediga fredag, lördag och söndag!
På fredag har vi som sagt tid till Novalie på öron - näsa - hals i nacka
då dom ska avgöra om hon behöver operera bort sina halsmandlar eller inte.
 
Jag själv fick göra det när jag var 4 år
och jag minns faktiskt smärtan efteråt,
jag vart erbjuden såååååå mycket glass som ett barn kan önska sig
men det gick inte att äta!
Så jag hoppas hon slipper men i längden kanske det är bäst att dom försvinner.
Aja jag ska inte lägga ner så mycket energi i det där - läkarna vet nog bäst !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0