Ledig dag?

Jag måste börja planera bättre...
Denna vecka är fan sjuk (tycker jag)
Trött som en mås men det är bara att kämpa på...
 
Måste bara få dela med mig av min vecka plus helgen som va
 
Lördag - jobb 7:30-21
Söndag - jobb 7:30-21
Måndag - jobb 7-14
Tisdag - Ledig men ska åka till Ikea åt jobbet och handla en massa + restaurangbesök ikväll
Onsdag - möte 10:15 som håller på ca 45 min sen jobb 15-20
Torsdag - jobb 7-14
Fredag - jobb 7-14
 
Ca 53 timmar arbete plus tiden på ikea
Och en heltid är ca 40 timmar/veckan.
 
Aja nästa gång ska jag tänka mig för innan
jag tackar ja...
För helt ärligt så har/är detta inte alls kul!
Finner ingen "pigg" tid till att träna och vara mamma och sambo och vän...
Ne SKÄRPNING EMMA!!!
 
Som sagt denna dag ska jag till IKEA med min arbetskamrat Kerstin
Vi har ett helt A4 som vi ska inhandla till jobbet.
 
Sen ikväll ska jag gå på restaurang med min morbror P
Han fick det av mig i 40 års present.
Vi ska till Oyster Bar på Östermalm.
 
Så här ser våran meny ut / person ;)
 
Förrätt: Hummersoppa med västerbottentoast
 
Middagen: ½ krabba, 3 ostron,
en näve rökta räkor, en näve färska räkor,
en löjrom och en skagenkrustad
som serveras med 4 utvalda såser och grillat surdegsbröd
 
 
Efterrätt: Oyster Bars berömda Crème Brûllée
 
Det ska bli riktigt trevligt!
Nu ska jag fixa det sista sen bär det av mot IKEA ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0