Måla om rummet...

Tidigare har jag skrivit att Novalies nya rum skulle prioriteras först
men då det blir så mycket dyrare så valde vi att börja med vårat sovrum,
vi ville ha det i lila "målat"
Så vi åkte och köpte en provburk på en lila färg vi tyckte va fin,
men jag kan säga er att vi ångrade oss ganska snabbt!
den lila som vi målat lite med är en tonårsflickas rum
Det ser verkligen ut som ett tonårsrum haha!
Och sen tyckte jag det såg väldigt trashigt ut med målade vägar
så nu blir det till att leta efter någon fin tapet istället hehe.
Gud va vi håller på ;)
 
 
 
Ser ni!! alldeles för "barnlila" skulle ha valt en mer plommonlilla eller nått sånt!
Aja nu ska jag kolla på tapeter på nätet och se om jag hittar nått som faller en i smaken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0