Fredag 8 november

God morgon!
Hoppas alla sovit bra inatt ;)


Hade en kanon bra dag igår!
Jag och Novalie åkte som sagt till forum och mötte upp Therese, Sussie och Ella.
Vi gick runt och shoppade och hade det trevligt, vid lunch kom även Veronika och joinade oss :)

Var hemma vid 14 tiden tror jag det var, då följde Therese, Veronika och Emilia med oss hem!

Fikade en massa gott o satt o snackade medans tjejerna lekte för fullt!

Veronika och Emilia stannade över middagen och Jenny kom även förbi och käkade middag hos oss!
Gud så jag skrattade igår kväll när jag och Jenny satt o pratade gamla minne från när vi var yngre i lågstadiet och mellanstadiet, vi hade det riktigt kul när man tänker tillbaka!
Så kul att man håller ihop så länge också!


Det var som sagt en kanon bra dag o kväll igår, somnade gott vid 21 tiden!
Shoppade en massa också ;) hihi
Men har inte orkat fota allt.


Idag blir det ett ärende i forum men först frukost med Veronika och Jenny i forum!

Kl 15 börjar min jobbhelg, jobbar heeeeeela helgen!

Om allt går som planerat så kommer "pappa" imorgon och lägger sista golvet i hallen :)

Ne nu ska jag klä på mig och sen åka och lämna Novalie på förskolan!

Ha det gött ;)

Kommentarer
Postat av: Veronika

Kanon mysigt! ❤️

2013-11-08 @ 09:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0