Slapp dag

Idag har jag bara haft en hemma mys slapp dag! Har inte mått så bra i helgen, hosta o känt mig halvdålig men ingen feber! Bet ihop o jobbade mina 13,5timmars pass både lördag o söndag! Så idag har jag som sagt bara tagit det lugnt.

Kollar lite på tv nu o Novalie leker med lera i köket.

Ska strax börja med middagen!
Idag ska jag testa mig på en fisk o skaldjursgryta, får se hur det blir :/ hehe!

Imorrn väntar en planeringsdag med jobbet, skulle egentligen vara ledig men men. Planeringsdagar brukar vara rätt ok :)

Nu är allt golv lagt här hemma o jag säger bara WOOW så jäkla snyggt, nu är det bara små detaljer kvar!

Bild kan ni få senare eller en annan dag ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline - Fotograf & Mamma

Skönt med slappdag! :D

Svar: ja riktigt skönt o välbehövligt ;)
Emma

2013-11-11 @ 15:51:25
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0