Äkta Vänskap

Jag har verkligen hittat min soulmate, bäste vän, syster!
VERONIKA!
 
Vi har gått igenom mycket tillsammans.
Roliga saker, Tråkiga saker,
Glädje, Sorg, Skratt, Tårar.. You name it!
 
Vi båda har alltid funnits vid varandras sida
i både upp o ner gångar!
I VÅTT och TORRT
 
Våran vänskap började vid 3 års åldern,
nu sitter vi här 23 år senare då vi båda bildat familj
och fortfarande håller ihop!
Det är en stark vänskap för mig
och jag älskar denna människa mer än ord kan beskriva ♥
 
Känner mig lite sentimental haha
och kände att jag ville dela med mig
av detta!
Så kan det bli ibland ;)
 
Genom åren...
 
 
 
 
 
 
♥ VBE ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronika

Älskade fina vännen!
Har precis satt in mina linser...fan!
Jag älskar dig och uppskattar vår vänskap så otroligt mycket! ❤️

Svar: <3
Emma

2013-10-09 @ 08:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0