Då kör vi då...

Morrn morrn gott folk!
Idag kör jag ett helpass på jobbet.
7:30-20:30 sen är jag ledig igen i 2 dagar
men då ska jag handla och förbereda inför Novalies kalas
som är på lördag!
 
Igår kväll vart det en kvällsprommis med bästelina Veronika.
Vi gick runt ett villaområde och det är ju så sjukt fint på kvällarna
när det lyser i villorna och det är mörkt ute
då ser man hur andra bor och det är kul och kika på när man promenerar hehe.
 
 
På tal om golvet så har vi ändrat oss igen haha.
Ja det är inte lätt o veta hur man vill ha det,
men nu är vi inne på detta golv istället:
8mm, AC4/32, click, 2,10m2/pkt (25965)
8mm, AC4/32, click, 2,10m2/pkt (25965)
Det är ju "hela plankor" istället för flera i en om ni förstår va jag menar!
Men vi måste åka o kolla på det irl innan vi bestämmer oss ;)
 
 
Nej nu ska jag väcka Novalie
så hon hinner titta lite på barnprogram innan vi måste gå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0