Golv...

På lördag kommer kära "pappa" hit
och säger vad jag ska börja med här hemma
innan vi beställer golv och fixar med det!
 
Ska börja måtta alla rum nu och skriva upp hur många kvm
dom är på och räkna ut hur mycket golv vi behöver.
Även måtta alla lister och se hur många meter som behövs!
 
Vi har fortfarande inte valt vilket golv vi vill ha ännu,
jag gillar både ljust och mörkt,
men jag vette fan om jag skulle palla ha ljust
eftersom där ser man allt skit på en gång
och sen fäller jag så mycket hår
så det lär man ju se om det ligger på golvet haha!
 
 
Men här är några golv som vi är halv inne på...
 
Vilken tycker ni?
 
 
1.
 
 
2.
 
3.
 
 
;)
Ne dags o börja måtta!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline - Fotograf & Mamma

Vi har svartvita rutor i köket och matrummet det är gaaaalet jobbigt jävla skit golv allt syns både på mörka och ljusa plattorna ;((

Svar: Ja det känns som att det kvittar vare sig man tar ljust eller mörkt hehe... men är nog mest inne på ljust ;)
Emma

2013-10-09 @ 20:14:45
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0