Frigörande andning

God morgon härliga höst torsdag,
sista arbetsdagen innan långhelg ;)
Ledig fredag - lördag - söndag!
 
Idag jobbar jag till 13:30 sen ska jag lämna in bilen på verkstaden
och sen ha hemma mys med min mormor som ska sova över och med Novalie såklart!
Patrik ska på Kick Off idag med sitt jobb inför den nyöppnade butiken!
Så det blir "tjejmys" här hemma ;)
 
Till rubriken:
På söndag ska jag på en "kurs" Frigörande Andning
Vet inte om man kan kalla det för kurs direkt men jag ska göra detta!
 
Lite fakta:
Frigörande Andning är en alternativt medicinskt behandling
som baseras på en andnings teknik som lösgör spänningar i kroppen
och där med frigör energi.
Tekniken kan leda till ett djupt avslappnat tillstånd,
vilket anses medvetandegöra sidor av
en sjäv/personlighet som tidigare varit omedvetna.
Människor som har andats tidigare
har upptäckt själva att det leder till förbättrad hälsa mental klarhet
och känslomässigt välbefinnande.
Du blir också medveten om känslor och tankar
som styr och hindrar dig från att leva helt och fullt här och nu.
Med den insikten kan du ändra dina begränsande tankar om dig själv
och få full tillgång till dina egna resurser.
 
(bild lånad från google)
 
Jag tycker det ska bli såååå spännande men jag är även rädd
för vad detta kan bära med sig!
Nybörjare som man är...
 
Men jag kommer absolut att dela med mig av detta till er som läser
Ska bli riktigt intressant faktiskt ;)
 

Kommentarer
Postat av: Caroline Nilsson Photo

När jag gick i KBT för min depression så fick jag lära mig det där det är GRYMT! :D Tänk vad mycket andningen kan ställa till med och vad mycket man kan "laga" genom att andas på rätt sätt igen :)

Svar: åh va kul o höra nå positivt om det, jag ser verkligen fram emot detta! Får se om allt känns bättre efter det! Isånt fall kommer jag vilja gå på det regelbundet :)
Emma

2013-09-20 @ 11:33:53
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0