Paniiik

Ligger i ett varmt bad just nu o hoppas på att känna mig liiiite bättre sen!

En heldag försvinner när jag har vart på partaj!
Jag blir så fruktansvärt trött och just nu längtar jag till imorgon då jag kommer att vara "normal" igen hehe!

Ja hörrni vilka ilandsproblem man kan ha, men om partajandet är lika kul som det var igår då är det nästan värt att bara vara dagen efter ;)

Hallåååå någon som läser här som brukar kolla eller har kollat på Orange its the new black?! Jag fastande helt och kollade på hela säsong 1 på ca 3-4 dagar, googlade o läste att dom håller på med säsong 2 och att den kommer någon gång 2014!!! Hallååååå hur ska jag klara mig till dess?? hahaha!
Om ni inte sett den så kan jag rekommendera den varmt, den e GRYM!!!
Tack Verra som sa att jag skulle se på den!

Ne nu vart det alldeles för varmt här i badet, nu måste jag upp ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0