Ugnsstekt Falukorv med Mos

Det är nog första gången som jag gör Ugnsstekt falukorv
här hemma sen jag och Patrik vart tillsammans
(snart 6 år sedan)
Novalie har säkert ätit det på förskolan
men som sagt inte här hemma.
Pga att Patrik inte gillar det,
men idag trotsar jag honom och gör en middag
som jag tycker om och hoppas Novalie också gör!
Hon sa -Mmmmm va gott det ser ut mamma!
 
Gjorde en enkel variant men ketchup, senap,
lite matlagningsgrädde och riven ost.
Får hoppas det smakar gött ;)
 
 
 
Om ett tag kommer även farfar hit och passar Novalie,
jag ska på föräldramöte på förskolan mellan 18-19:30
 
Imorgon går jag på mitt helgpass på jobbet
och jobbar hela helgen, ska faktiskt bli riktigt skönt!
 
Aja lite update vart det iaf ;)
 
O en sak bara: Tackar gudarna för musik,
musik är mitt allt, det gör mig (nästan)hel och levande!
Shit va musik kan göra mycket med en människa...
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline - Fotograf & Mamma.

Ugnstekt falu är ju typ det bästa! Jag brukar sätta i tomater, krossade tomater, senap, kryddor, lök och ost :)

2013-09-30 @ 11:04:32
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0