Att vakna upp...

I sin alldeles egna säng är nog bland det skönaste som finns ♥
Vi kom hem redan igår kväll istället för idag!
Kände för att vara hemma idag o tvätta o duscha m.m.
 
Novalie ligger nu i badet och jag har tagit mig en kopp kaffe
Kl 11 ska vi vara hemma hos Veronika m. familj
Barnen ska få påskägg och så ska vi luncha tillsammans...
I em kommer Farmor Pia och hälsar på,
hon har vart i Spanien och hade lite presenter till Novalie.
 
Annars spenderar vi denna långfredag med familjemys
(när Patrik kommit hem från jobbet)
Och Lets Dance är det som gäller ikväll ;)
 
När vi var i Malmköping så vart det en del shopping på Lager 157:
 
Till Novalie
 
Till mig köpte jag 5 par svarta strumpor och den här sjalen!
 
Och Patrik fick 3 par kallingar, 5 par strumpor och 3 par bas t-shirts.
Så det vart som sagt en hel de shopping!
Och allt detta gick kanske på 1200:- det är billigt ;)
 
Juste bebis fick sin första filt av sin mormor ;)
 
Lite andra bilder som är tagna
 
Novisen fick sitt påskägg redan i torsdag
jag blandade ihop morgondagen med i torsdags hehe,
aja shit happends ;)
I Novisens påskägg låg det: Melodifestivalen cd-skivan, en tröja och lite godis ;)
 
 
 
 
Absolut godaste glassarna hittar ni i Slagsta i Eskilstuna ... Yummiiieeee
 

Nehe om man skulle börja klä på sig nu
och göra sig redo för dagen ;)
 
GLAD PÅSK PÅ ER ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0